ALIMENTACIÓ DE TEMPORADA:

Perquè? Doncs perquè la naturalesa es molt sabia i a cada temporada ens aporta a través de les fruites i verdures tot el que el nostre cos necessita. Per exemple a l’hivern ens aporten més fibra que ens ajuda a regular els àpats més calòrics, i a l’estiu ens aporten aigua i sals minerals que ens ajuda a combatre la calor.

Aliments d'estiu :

Fruites:  Gerds, Nabius, Mora, Groselles, Cireres, Madruixes, Pinya, Nectarina, Albercoc, Nespres, Préssec, Síndria,...

Verdures: Col, Bròquil, Espàrrecs, C, Pastanaga.arbassa,  Bleda, All, Carxofa, Api, Albergínia, Bròcoli,Carbassó, Carbassa, Ceba, Coliflor, Espàrrec verd, Mongeta verda, Enciam, Nap, Cogombre, Pebrot, Porro, Rave, Remolatxa, Tomàquet,...

Menú d'Estiu: (exemple per a 1 dia)

Esmorzar

 

Muesli amb maduixes i kiwi

Llet d'ametlla

 

Dinar

Crema de cogombre

Amanida de pasta fresca amb pollastre

Néspres

 

En frío, suave crema de pepino | La Cocina de Alimerka

Ensalada de canónigos, pasta y pollo | Palacios

 

Berenar

 

Gelats de fruita Natural

 

Helado con frutas tropicales. | Foto Premium

Sopar

 

Gazpacho de préssec

Gall al forn amb tomàquet

Kiwi

 

Sopa tradicional de gazpacho frío. cocina española, mediterránea. | Foto  Premium

Menú per a una persona sana adulta