ALIMENTACIÓ DE TEMPORADA:

Sempre us recomano menjar de temporada, però, quina es la raó? Doncs perquè la naturalesa es molt sabia i a cada temporada ens aporta a través de les fruites i verdures tot el que el nostre cos necessita. Per exemple a l’hivern ens aporten més fibra que ens ajuda a regular els àpats més calòrics, i a l’estiu ens aporten aigua i sals minerals que ens ajuda a combatre la calor.

Que trobem al Maig?

Fruites:  Maduixa, Cireres, Néspres, Kiwi, Llimona, Mandarina, Taronja, Plàtan, Aranja, Pruna i Poma 

Verdures: Bleda, All, Carxofa, Api, Albergínia, Bròcoli,Carbassó, Carbassa, Ceba, Col llombarda, Coliflor, Endívia, Escarola, Espàrrec verd, Espinacs, Pèsols, Faves, Mongeta verda, Enciam, Nap, Cogombre, Pebrot, Porro, Rave, Remolatxa, Tomàquet, Pastanaga.

Menú d'Abril:

Esmorzar

 

Muesli amb maduixes i kiwi

Llet de soja

 

 

 

 

Dinar

 

Amanida de remolatxa

Pollastre al forn amb patates i ceba

Néspres

 

 

 

Berenar

 

 

Iogurt amb fruits secs

 

 

 

Sopar

 

Crema de carbassa

Gall al forn amb tomàquet

Kiwi