Alimentació adequada durant el confinament:

En aquests moments difícils que estem vivint, és important que la nostra alimentació sigui adequada, tant per a la nostra activitat com per a que esdevingui un plaer, per això i seguint la línia de la consulta, et proposo menjar de temporada, ara més que mai, es important nodrir el nostre cos de manera adequada, i no oblidis:

- Beure aigua en la quantitat necessària.

- Menjar en la quantitat adequada.

- Fer tots els àpats de manera adequada.

- Seguir una ACITIVITAT FÍSICA adaptada.

RECORDA: SI TENS DUBTES O PROBLEMES PER A ORGANITZAR EL TEU MENÚ, POSSA'T EN CONTACTE AMB LA CONSULTA, estarem encantats d'atendre't, en aquests moments, online. 

ALIMENTACIÓ DE TEMPORADA:

Perquè? Doncs perquè la naturalesa es molt sabia i a cada temporada ens aporta a través de les fruites i verdures tot el que el nostre cos necessita. Per exemple a l’hivern ens aporten més fibra que ens ajuda a regular els àpats més calòrics, i a l’estiu ens aporten aigua i sals minerals que ens ajuda a combatre la calor.

Alimenta del mes d'abril:

Fruites:  Maduixa, Kiwi, Llimona, Mandarina, Taronja, Nespra, Plàtan, Aranja   

Verdures: Bleda, All, Carxofa, Api, Albergínia, Bròcoli,Carbassó, Carbassa, Ceba, Col llombarda, Coliflor, Endívia, Escarola, Espàrrec verd, Espinacs, Pèsols, Faves, Mongeta verda, Enciam, Nap, Cogombre, Pebrot, Porro, Rave, Remolatxa, Tomàquet, Pastanaga.

Menú d'Abril:

Esmorzar

 

Muesli amb maduixes i kiwi

Llet de soja

 

 

 

 

Dinar

 

Amanida de remolatxa

Pollastre al forn amb patates i ceba

Néspres

 

 

 

Berenar

 

 

Iogurt amb fruits secs

 

 

 

Sopar

 

Crema de carbassa

Gall al forn amb tomàquet

Kiwi

 

Menú per a una persona sana adulta